Jump to content

Roridula gorgonias am Südfenster


Frank K.

Recommended Posts

Hallo,

heute hat meine Roridula die erste Blüte geöffnet und ich dachte, ich halt dies mal fest. Die Pflanze steht an an einem Südfenster ohne Zusatzbeleuchtung. Ich hoffe die Bilder gefallen Euch.

Gruß

Frank

Bild_032a.jpg

Bild_037a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hallo Frank,

mir gefallen deine Bilder sehr gut, und du machst mich ein wenig scharf auf so eine Roridula, habe nämlich auch ein Südfenster ohne Zusatzbeleuchtung xD.

Schönes Wochenende noch,

Benedict

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Weitere Informationen finden Sie in unserer Privacy Policy.