Jump to content

Holz entalgen


Guest Plantfriend

Recommended Posts

Guest Plantfriend

Hi!

Ich hab im Wald ein schönes Stück Holz gefunden, das gut in meinem Terra aussehen würde. Leider ist es grün bewachsen. Nicht mit Moos, ich denke es sind Algen, denn die grüne Schicht ist hauchdünn. Wie bekomm ich das Zeug runter ohne Gewalt anzuwenden?

Gruß

Stefan

Link to comment
Share on other sites

Guest --Jannik--

Hallo, du kannst es mal mit einer Drahtbürste probieren.

Oder mit einer Wurzelbürste.

Würde es vorher noch etwas aufweichen.

Das hatte ich gemacht.

Viel Erfolg!

MFG Jannik

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Weitere Informationen finden Sie in unserer Privacy Policy.