Jump to content

Drosera hamiltonii


Louis W.

Recommended Posts

Hallo,

ich wollte hier mal Bilder meiner Drosera hamiltonii zeigen, weil ich finde, dass sie zurzeit recht ansehnlich aussieht.

Die rote Färbung ist so extrem (glaube ich) nicht normal, da hat sie wohl ein bisschen Sonnenbrand abbekommen.

Aber ungesund oder krank sieht sie deswegen nicht aus.

post-2954-0-39781200-1337514876_thumb.jp

post-2954-0-86680000-1337515470_thumb.jp

Hoffe sie gefallen euch.

Grüße

Loui

Ach ja, das sind meine ersten Bilder die ich hier hochlade, also nicht so streng mit der nicht überweltigenden Qualität sein ;)

Edited by Loui de carnivore
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Weitere Informationen finden Sie in unserer Privacy Policy.