Jump to content
schoorsben

Karnivorenrunde Frankfurt

Recommended Posts

schoorsben

Hallo Freunde,

wir werden am 11./12.10. ein kleines Zusammenkommen in Frankfurt organisieren. Abhängig von der Teilnehmeranzahl würde ich dann gerne eine Woche vorher etwas reservieren. Ich habe gelesen, dass es neben dem Palmengarten noch einen öffentlichen botanischen Garten gibt. Vielleicht findet sich ja etwas in der Nähe und wir können noch einen kleinen Ausflug dahin machen. ☺️

Bitte schreibt in die Kommentare ob ihr Samstag, Sonntag oder beide Tage Zeit hättet, am Ende richten wir uns dann nach der Mehrheit.

Freu mich Euch kennen zu lernen.

 

Cheers

Ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Further information can be found in our Privacy Policy.